Black Friday


Black Friday got me broke... Haha!
Det var så galet igår när jag tänkte beställa jackan till ordinarie pris men upptäckte sen att det var 70% rabatt på ALLT från River Island på Nelly. Hela sidan lades typ ner hela tiden för det var så överbelastat... Men jag lyckades!! Satt i 30 minuter och försökte komma till kassan innan jag lyckades! Så galet, aldrig varit så upprörd av några klädesplagg.... Har mycket paket som lär komma i veckan, undrar vad personalen på Ica kommer tänka när jag hämtar ett paket om dagen haha!!

Köpte även tv-spel vilket inte var lika stressande och idag ska jag köpa hem ett par högtalare från jobbet som är 50% på i helgen!! Ingen kommer få julklappar i år, har inte pengar kvar till alla andra än mig själv nu längre... Haha!


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0