Hej & förlåt

Hej bloggisen!
...och förlåt Kajsa för jag är så dålig på detta!!
 
Sitter för tillfället i matkoma och slösurfar då jag kom på att jag faktiskt inte bloggat på evigheter, hoppsan hoppsan. Har väl inte hänt så överdrivet mycket sedan sist, förutom att vi har lackat och tapetserat i vårt kök men toaletten står fortfarande lika stilla som tidigare. Blir galen på detta!
 
 
Har inga bilder på det färdiga resultatet, ska lacka skåpluckorna också bara, sen slänga dit nytt golv så fort badrummet är klart sen!
 
Sen har jag och Max hunnit med att fira 4 år tillsammans, Max bjöd på en klänning till mig, en tröja och en underbar tvårätters-middag på Erik i Forsen i Nyköping. Så gudomligt gott!
 
 
Annars så har jag också hunnit med lite spontana utgångar, ett besök hos båda nya och gamla vänner i Mariestad & Töreboda över en helg. Hälsade på min kära Frida som jag egentligen inte umgåtts med sen första året på gymnasiet vilket är över 5 år sedan! Så kul att få umgås ordentligt igen! Sen hälsade jag även på min nya vän Fredrik som jag, hör och häpna, träffade på Harrys en jobbkväll och fick bra kontakt med. Så himla go kille, önskar han är min bf för alltid! Haha lite överdrivet kanske, men guld värd är han!!
 
 
Och sen bortsett från allt detta och en jädrans massa jobb så har jag också varit på en liten roadtrip till Fabriken med Jonna. Sen lite spontant blev det en tripp till London i måndags, hehe. 
 
 
 
Ja, men det var nog allt för den här gången! Nästa helg blir det att fota lite bal, kanske återkommer med något fint då. Om jag har någon fungerade dator då, alla mina datorer är just nu trasiga så har inte möjlighet till att bildbehandla någonting.... det suger.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0