Ted Baker - London


Väl på plats i Dubai såg jag att min kära väska jag köpte i London började släppa i sömmarna till axelbandet så var det dags att försöka hitta en ny väska att ersätta den med, hade inte direkt tänkt mig en märkesväska... Men av ren slump ville Danielle gå in på Ted Baker och kolla kläderna under rean, så vi tog även en liten kik bland väskorna och jag föll pladask för en liten axelremsväska som vi sedan hittade i stor modell!! Och tacka vet jag rean säger jag bara, jag tyckte den var för dyr under rean också men Danielle lyckades övertala mig att köpa den trots allt... Ordinarie pris var 2065 AED, vilket motsvarar 4625 SEK(!!!!) men under rean lyckades vi få den för 615 AED (vilket alltså motsvarar 1377 SEK). Är helt förälskad i den nu alltså!! På den högra bilden ser den ut att ha guldiga detaljer, men det är egentligen roséguld/koppar. Ett av mina bästa inköp på länge!
 
 
 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0