Make Up Institute

 
I förrgår var jag med Kajsa till Stockholm till hennes skola och var modell åt henne. Dom skulle sminka med tema trend och jag blev en isprincessa, sen lyckades hon även hinna fixa en 60-tals frisyr, föna mitt hår och göra en snabb vanlig sminkning så jag kunde se lite fräschare ut när vi skulle gå där ifrån! Hade så sjukt roligt, och alltså nästan ingen slår vår humor när vi båda är övertrötta!! Haha så kul! Stackars alla som satt i samma vagn som oss på tåget hem... Orkade knappt hålla ögonlocken öppna när jag kom hem och såklart ringer min bror och frågar om jag kan möta upp dom i Läppe eftersom dom glömt nyckeln till stugan i Värmland, som dom kommer på när dom är i Örebro?! Åh, ville typ lägga mig ner och dö i det ögonblicket. Men nu är jag back on track med tröttheten, äntligen.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0