Fitness

Har den senaste månaden fått värsta kicken och vill verkligen börja komma igång att träna igen! Känner sån energi och känner mig så himla motiverad till att komma igång igen, körde ett träningspass idag innan jobbet och drog i mig en proteinshake efteråt. Har haft den shake-påsen legat allt för länge utan att ha blivit använd, så det var upp till bevis om den var god eller inte! Har väldigt svårt för sådana grejer för jag tycker dom oftast blir så himla gryniga vilket jag nästintill vill kräkas av, men inte den här gången! Fick en portionspåse från FitnessGuru i samband med att jag beställde en tröja från stronger.se i vintras och har helt enkelt bara blivit liggandes. Alltså den var sjukt god! Varför har jag inte provat den tidigare? Förmodligen på grund av rädslan av att den skulle vara grynig, men nehedå! Jag fick en redig smäll i ansiktet av förvåning när jag insåg att den verkligen höll den smaken den lovade. Blev så sugen på att prova mer av deras smaker för att se om det är något mer som faller mig i smaken, så jag och Max la en beställning nu ikväll på lite smått och gott. Nu ska vi se om deras andra smaker lever upp till det jag nu förväntar mig!
 
 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0