Sälen

I fredags tog jag, Max och min bror bilen upp till Sälen för en snabb visit. Vi åkte skidor hela lördagen och hade mestadels jäkligt bra väder (förutom när det kom ett rejält snöfall en liten snabbis). Var så skönt att komma hemifrån några dagar och göra något annat.
 
Nog om det, idag har jag skjutsat ner Max till Norrköping på morgonen och när jag var på väg hem svängde jag av och åkte längs med Bråviken bortåt Kolmården, och satan i gatan vad härligt att åka längs med vattnet och se solen skina och vattnet glittra. Så himla rogivande! När jag åkte förbi där blev jag till och med sugen på att städa?! Ni som känner mig vet att sånt typ ALDRIG händer! Så japp, nu ska jag slå igång lite göttig musik på Spotify och sedan gå lös på rummet!
 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0