New in

BH / HÄR   Klänning / HÄR   Parfym / HÄR   Skor / HÄR
 
Har världens shoppingbehov just nu, har lyckats hålla mig borta från shopping väldigt länge nu, men eftersom lönen rullar in nästa vecka så klickade jag hem lite saker igår. BH:n är verkligen bäst, har en i korall sedan tidigare och är verkligen min favorit, så bestämde mig för att klicka hem en till. Ville ha en ny fräsch parfym också som jag kan använda när jag inte vill ha mina fruktiga och söta parfymer, har faktiskt aldrig luktat på den vilket är sjukt egentligen, men har hört gott om den och så var den väldigt billig i vilket fall. Sedan klickade jag hem en klänning och ett par skor som jag eventuellt ska ha på mig när min bror och Max tar studenten.
 
Har massor annat som ligger på lager också som ska beställas hem när lönen kommer, men det får vänta lite..

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0