Vi splittrades

Har så mycket som händer just nu fast jag jobbar så himla lite den här månaden. I fredags gick min farmor bort och sen dess har det varit lite kaos hemma. Det är prat om att jag ska få ta över/köpa hennes hus vilket är världens möjlighet! Men samtidigt så vet jag inte vad jag vill med mitt liv egentligen, jag vet ju att inom en framtid så SKA jag ut och resa, flera destinationer under några veckor/månader, och det blir så himla körigt om man har ett hus att betala och sköta samtidigt, men frågan är när man får en sådan chans igen? Jag får helt enkelt jobba som satan och försöka spara så mycket pengar som möjligt för att kunna åka iväg och samtidigt betala huset..Hjälp, här kanske det riktiga vuxenlivet kommer igång ordentligt.
 
Annars är det rörigt inför studenten och allt på fredag, städa städa städa! Är lite orolig över att en av min brors presenter inte hinner komma innan dess heller, springer i brevlådan och kollar hela tiden, så himla nervöst att inte veta var det befinner sig.

Comments
by: Kajsa

Tänker på dig kära du❤️Och du ta några djupa andetag det går inte fortare för att du typ är så stressad att du tuppar av, massa goa kramisar 🌸☺️

2014-06-11 @ 09:49:23
blog/website: http://kajsaolander.for.me

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0