Nytt

Är i ett så himla shoppinghumör just nu, vilket jag hatar lite själv när jag försöker spara pengar... Men nehedå! Nu kom ju skatteåterbäringen igår också, så jag kunde inte låta bli idag. Jag var med mamma in till Nyköping idag och letade grejer inför min brors student nästa vecka. Kan verkligen inte fatta att det är både hans och Max tur nu! Lyckades iallafall hitta rödvinsglasen jag tittar på i 2½ år på Iittala outleten med ytterligare nedsatt pris, och eftersom skatteåterbäringen kommit så kunde jag inte låta bli. Man kan se det som att jag sparat till dom här glasen hela förra året? Och alltså åh, I'm in love! Så snygga dom är!!
 
Annars så väntar jobb imorgon och nu på kvällen skickade jag iväg två intresseanmälningar till lägenheter i Nyköping. Måste verkligen ut ur det här huset! Och pengarna jag lägger på bensin och parkering till och från jobbet varje månad är näst intill samma pengar som en hyra, så det blir ju ingen större skillnad. Håller verkligen tummarna!
 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0