Nyheter

Har sedan jag slutade jobba på Kungsfoto så har jag inte direkt orkat anstränga mig och söka jobb, sökte två jobb direkt innan jul och inte mer. Dagarna efter nyår ringde mamma mig och försökte få mig att gå till Arbetsförmedlingen för att skriva in mig, och det mest komiska då är att precis efter det samtalet får jag ytterligare ett samtal från ett av jobben jag sökte, som om det vore ödet liksom! Åkte på intervju dagen därpå och senare den kvällen fick jag kallelse  till intervju för det andra jobbet jag sökt. Så himla glad jag blev för att vänta lite till tills jag tänkte skriva in mig. En vecka senare var jag på intervju nummer två och nio dagar senare fick jag besked om att jag fick jobb nummer två, det jobbet jag helst ville ha. SÅ JÄKLA GLAD!

Så, från och med 3e februari kommer jag gå inskolning, bygga upp butiken, utbildas en vecka i Malmö och sedan slå upp dörrarna för Kjell & Company som öppnar i Nyköping i slutet på februari.




Comments
by: Kajsa

GRATTIS Emma, vad sköönt :D

2014-01-21 @ 14:31:08
blog/website: http://kajsaolander.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0