Sista september

Nu glider snart oktober in med mer kyla. Är seg på att blogga, har inte så mycket att berätta men ändå har jag det konstigt nog... Dagarna på jobbet börjar bli lugnare då det mest är förskolor som ska fotograferas nu. Förra veckan gav Lollo mig en spark i arslet så jag kom i skott att köpa gymkort, så nu är det bara att köra! Var även på Träning- & Hälsomässa i Norrköping, vi gick på två föreläsningar om motivation till träningen och även en föreläsning om kost, vilket var bland det bästa jag varit på. Vi fick verkligen klargjort vad man ska äta och hur man ska äta, vilket är ganska svårt att veta i dagens samhälle med tanke på alla nya dieter. Vi kollade även hur mycket fett och muskelmassa vi hade i kroppen, ska bli kul att göra om det om ett halvår och se skillnaden efter träning och bra kost i ett halvår. För nu jävlar ska det hända grejer!
 
 
 
Sen senast har jag hängt en del på akuten med mitt hjärta som vi fortfarande inte vet felet på. Två kvällar/nätter i rad blev det besök på akuten... Har även träffat Linnéa som är hemma på besök i Sverige ett par dagar och festat en del... Har också precis bokat ytterligare en resa till London med min mamma, vi ska bara shoppa och försöka införskaffa julklappar. Så inga turistbilder den här gången, haha! Ska även försöka boka en resa till Dubai snart också, får se när jag får den sparken i arslet. 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0