Min helg

 
I lördags gick Max och jag upp så galet tidigt för att åka till Ullared. Mamma kom in och väckte oss vid kvart i fem. Vi skuttade ut i bilen och såg verkligen fram emot att spendera lördag-söndag i Ullared. Vi shoppade konstant i två dagar och tror vi var inne på Gekås tre eller fyra gånger totalt... Haha! Bilden ni ser på all shopping är mindre än vad vi köpte till slut, det där var bara från första dagen liksom... Det sjukaste av allt är att Max shoppade mer än mig!! Värsta shopaholic... Vet inte vad som hänt med honom?! Vi åt iallafall kina och sushibuffé på kvällen på lördagen och njöt av att få vara hemifrån. Vi sov sedan över på ett Bed & Breakfast precis över vägen, Sweet Dreams. Så himla mysigt var det där! 
 
På sista bilden ser ni utan tvekan mitt bästa köp, en ljusstake som är som rosor där ljusen sitter och lite blad och sånt. SÅ HIMLA FIN! Ojoj.
 
Annars jobbar jag på för fulla muggar, var på bio igår med Max lillasyster och tittade på 1 Direction's film, haha så braaaa!!! Nu ikväll blir det iallafall en promenad med Lollo innan läggdags!
 
 

Comments
by: minfruhardiagnoser.blogg.se

Sushibuffén där är att döda för juuu!! Åhå <33

2013-09-04 @ 21:57:19
blog/website: http://minfruhardiagnoser.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0