Finbesök





Har haft en kalasbra helg med finbesök från Göteborg. I fredags bar det iväg på 40-årsfest eftersom både Lollo och Becca har fyllt 20, vi hade turen att få besök av våra kära vänner vi lärde känna på Bråvalla. Två av dom hade tagit bilen från Göteborg för att gå på festen och även Josefin, som vi lärde känna där, åkte från Uppsala! Så himla kul att träffa dom igen! Dom sov hos mig och Max till lördagen, tyvärr skulle Josefin hem vid lunch men vi hann iallafall med en lunch på Subway. Senare under lördagen for vi iväg, utan Josefin, och provade på Crosscart! Jag testade dock inte då jag kan bli lite för tävlingsinriktad och kände att det hela skulle sluta illa då... haha! Men de andra hade kul iallafall! Sedan vinkade vi av dem och helgen led mot sitt slut.

Har börjat ytterligare en jobbvecka, trodde för några dagar sen att min förkylning hade gett sig, men nu är den värre än någonsin! Men jag kämpar på ändå! Annars har jag och Max fullt upp med att planera en hel del resor. Vi ska förmodligen till Dubai i december och hälsa på min fina Danielle och sedan planerar vi även en kort resa runt i Europa nästa sommar med 4-5 städer som ska besökas. Har redan kollat upp flyg och hotell och det enda som är kvar är att samla modet och få in lönen. Så himla taggad på allt just nu och jag hoppas verkligen att allt kommer gå som vi vill! 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0