Konsten att fotografera självporträtt...

 
...UTAN STATIV!

Japp, precis vad jag gjorde idag. Självporträtt utan stativ. Vaknade tidigt idag och såg hur coolt vädret var och fick världens idéer. Jag började sminka mig och blev för första gången någorlunda nöjd med min egen sminkning (jag suger på sånt), ska ta med grejerna ut och inser att klutten till stativet är borta!! Som vanligt... Så nej, ingen skulle få njuta och se min vackra sminkning idag... Men jag kunde inte gå direkt och tvätta bort det, när jag ändå var snygg! Så jag använde mig av böcker och tidningar för att få det någorlunda som jag ville ha det... Jag kunde inte genomföra mina idéer, men det blev några justa bilder ändå!
 
Kunde inte heller låta bli att ta några bilder där man såg sminkningen liiiiiite bättre! Hatar när det inte går som det är tänkt!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0