Christmas 2013

I år fick jag verkligen bara saker jag faktiskt önskat mig. Så himla härligt!
 
Firade julafton på dagen hemma hos mig med min familj och åkte senare in till Max familj och firade där. Så skönt att kunna lösa det så enkelt så vi faktiskt kan fira tillsammans.
 
I familjen gav vi inte varandra så speciellt mycket i år, men jag fick iallafall en sådan här som jag inte vet hur jag ska beskriva eller kalla det som jag velat ha länge och även en C3 mix and go som jag velat ha i evigheter också. 
 
På bilden ser man några saker jag fick under firandet hos Max, dock köpte jag Victoria's Secret Body Lotionen åt mig själv i julklapp på flygplatsen (har tidigare bara body mists från vs), det andra är julklappar från hela Max familj, från Max och från Hanna. Fick även ett fint armband, ett guldigt nagellack, och ansiktsmasker. Som sagt, BARA saker jag önskat mig. Kan inte bli bättre!
 
Fick även en grymt bra julklapp av Linnéa som är hemma på semester, fick en fin tomte och även ett presentkort på Make Up Store!! Åh, så lycklig som äntligen kan köpa deras concealer! 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0