Today

 
Tog lite sovmorgon imorse och vaknade upp till strålande väder. Tog mig i kragen och provade ett Zumba-pass och direkt efter det körde jag en del nya övningar för rumpa och lår. Och hallelulja vad det kändes i låren strax ovanför knäna efter det, då vet man iallafall att det har gjort nytta! Unnade mig sen pastasallad till lunch med grillad kyckling och egengjord sås på crème bonjour grekisk vitlök, créme fraiche och honung. Muuuummms!

Ber om ursäkt för att min blogg blivit lite av en matblogg mitt i allt... Men laga mat och äta är nog det enda jag gör om dagarna bortsett från att träna lite, haha.
 
Om vi byter ämne från all mat så vill jag nästan säga att våren äntligen är här! Har varit ungefär +14°c i skuggan(!!!) dock har det blåst väldigt mycket, tur nog har det inte blåst kallt. Har kommit upp lite blommor utanför huset nu också, så härligt!
 
Ska se ett avsnitt av Smash nu innan jag ska ge mig ut på en joggingtur.


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0