Mat, jacka & DVD

Vaknade med sjuk träningsvärk i låren idag, kunde knappt sätt mig ner utan att se ut som en gamling! Då snackar vi att träningspasset för låren gjorde nytta igår, kan varmt rekommendera den. När jag kom hem från dagens joggingrunda slängde jag ihop lite av det vi hade i kylen, blev grymt gott! Vet inte om man riktigt kan kalla det fritata men det är väl något åt det hållet tror jag. Slängde ihop 2 ägg, en skvätt mjölk, några skivor ost, chiligrillkrydda och grillad kyckling som var kvar sedan gårdagen. Toppade med sallad, räkor och flingsalt. Mums! Och så fick det bli en bild på min jacka jag fick i påskägget i år, eftersom Linnéa har velat se hur den ser ut sen ett tag tillbaka.
(Ja, jag får inte godis i påskägget eftersom jag knappt gillar godis. Jag och min bror har fått saker vi önskat oss varje år istället sedan en lång tid tillbaka.)

Det finns ett erbjudande om man vill köpa dvd:n med gårdagens lår- och rumpövningar, vet dock inte om det bara gäller premunumeranter det framkommer inte riktigt. Jag kommer utan tvekan beställa de andra dvd:erna också!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0