London hjälp?!

 
Om drygt 2 veckor åker jag och min älskade till London där vi kommer spendera ungefär 2 ½ dygn. Jag har varit där en gång tidigare men hann inte uppleva speciellt mycket eftersom jag låg på hotellet och kände mig dödssjuk hela resan medan mina medresenärer såg så fantastiskt mycket av London. Så jag passar på att ta igen det jag missade då.
 
Nu kommer vi till den stora grejen, vi har skrivit upp lite saker som vi måste/vill besöka men jag vill ha in en hel drös med tips på vad man kan se/göra där! Vi behöver också stor hjälp med tips på matställen som inte är allt för dyra! Hejjahejja, dränk mig i förslag!!

Comments
by: Josefine Björklund

Ni måste besöka Camden! När det kommer till shopping så är Regent Street, Oxford Street och Carnaby Street superbra. Primark är toppen, om man inte har något emot mycket människor.

Svar: Åh, Camden verkar fett! Ligger högt på vår lista nu! Oxford Street och Primark har jag besökt, så dem har vi koll på ;) Tack så mycket! :D
Emma Karlsson

2012-10-22 @ 21:36:33
blog/website: http://josefinebjorklund.webblogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0