Last week

Var ett tag sedan jag skrev här. Det har dock inte hänt något speciellt sedan senast förutom SHM förstås! Åh, det pirrar i magen på mig bara jag tänker på hur fantastiskt grymt det var! Tycker synd om alla som missade det. Sedan var jag förstås på fotomässan också med Maxen och Elin. Kom hem med boken Photoshop-recept och en skiva från Moderskeppet. (sen lite tidningar och sånt)
 
Sen for vi vidare till IKEA som är så typiskt mig och Max (ni som känner oss vet...). Vi började med att käka lite och sedan göra för mycket impulsköp. Men det bästa med IKEA på Kungenskurva är ändå människan som står och säljer brända mandlar precis utanför utgången. Man blir lika lycklig varje gång man inser att man kan käka det i bilen hem!
 
På lördagen råkade jag dra iväg alla Max syskon till Nyköping för att se Tingeling (jag är pinsamt nog ett stort fan av tingeling-filmerna). Det bästa var att den gick i största salongen i Nyköping som har typ Europas största bioduk! Och åh, så bra den var!! Nästa bio blir De fem legenderna kom vi alla överrens om!
 
Ber om ursäkt för mina äckligt dåliga mobilbilder!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0