xmas

 
Har firat julafton x2 i år, lyxigt! Firade hos Max i söndags och med min familj igår. Bästa julen hittills i mitt liv, fick allt jag önskade mig och andra bra grejer. Toknöjd! Hos Max tog det nästan tre timmar att öppna alla paketen, lite skillnad om man jämför hemma hos mig med min lilla familj som tar knappt en timme...

Har iallafall fått:
  • en digital fotoram från Max föräldrar
  • en tekanna i glas från Max lillasyster
  • en smörgåsgrill från Max storasyster och lillebror
  • en objektivmugg från min bror
  • en köksmaskin med massor tillbehör av mamma och pappa
  • en kupévärmare till bilen av mamma och pappa
  • en GRYM ansiktskräm av mamma och pappa
  • en kimono som redan är en favorit, av Max
  • 6st djupa tallrikar som jag förälskat mig i sedan länge, av Max
  • två mysiga muggar och en låda för te av Max

Kan verkligen inte annat än älska allt jag fått!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

Blog/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0